Cobra Museum voor Moderne Kunst

Museumweken

Cobra Museum voor Moderne Kunst

In het Cobra Museum Amstelveen staat het erfgoed van de Cobrabeweging centraal. Hiermee houdt het museum het gedachtegoed van de CoBrA kunstenaars in leven. Je vindt in dit museum verschillende moderne kunstwerken. Doordat de Cobrabeweging nog steeds actief is en terug te vinden is in het werk van verschillende kunstwerken in de hedendaagse kunst, vind je veel diversiteit in dit museum.

Het Cobra: exposities en tentoonstellingen

In het Cobra Museum zijn naast de vaste exposities van de Cobrabeweging ook verschillende tentoonstellingen te zien. In 2021 vond je in het museum Frida Kahlo kunstwerken in een tentoonstelling. Zo, biedt dit museum voor moderne kunst ook een platform voor andere moderne kunstwerken. Hierdoor biedt het museum dus een heel variƫrend aanbod, waardoor er voor ieder veel moois te zien is.

Parkeren Museum Cobra en meer algemene informatie

Parkeren bij dit museum is geen probleem. Doordat het museum dichtbij verschillende parkeerplaatsen en parkeergarages ligt, kun je er gemakkelijk jouw auto kwijt. Het Cobra is overigens ook goed te bezoeken vanuit Amsterdam. In dat geval kan u met het openbaar vervoer naar het museum in Amstelveen komen. Het museum is dus uitermate goed te bereiken en heeft daarnaast ruime openingstijden. Ben jij nou benieuwd naar Cobra Museum Amstelveen? Je krijgt een prachtige indruk van het Cobra Museum in onze mini documentaire.

Wissel AH vouchers in

Profiteer nu van de AH actie en ontvang 30% korting op jouw tickets.